torsdag 2 juni 2011

FAKE




Jag är fan bara ett jävla missfoster,helt jävla värdelös och fake.Gå runt med ett leende på läpparna hela dagarna och inte fattar att dom märker nåt och vad jag gör.Jag är korkad som jag alltid varit,allt jävla smink och löshår för att dölja hur jag egentligen ser ut och ser bara allmänt äcklig ut,som ett jävla sexobjekt,det är det ändå jag duger för.Jag saknar min fd och försökt ta livet av mig 2 ggr pga honom,jag har blivit sårad innan men inte så hårt seriöst det är en sån smärta jag inte klarar av.Och jag är så jävla feg och börjat skära mig på armarna igen så jävla skräp är jag,försöker ersätta smärtan med nå annan smärta som inte ens starkare än min egen.Och idag slog jag en kvinna från soc och nu hotar hon att sätta lvu på mig och nästa vecka ska till behanlingshem.Jag kommer inte att klara det,jag ska inte dit.Soc och alla jag pratar med är helt emot mig och har ingen att prata med längre,dom bara hotar mig hela tiden och det ger mig fan inget stöd längre.Jag ska packa väskorna och sticka själv och hittar jag ingenstans får jag bo ute eller hoppa från nån jävla bro för mitt liv är kört nu.Så fort man tror det känns bättre blir det bara sämre.Jag säger hej till döden och hejdå till verkligheten.Kanske är det så det ska va? kommer jag ändå bli dödad av mina syner och har redan blivit våldtagen igår natt med våld,denna man vill döda mig  eller ska jag kalla honom Satans medhjälpare vilket ingen ändå kommer förstå och det är så jävla svårt det oxå jag är helt jävla körd.Det här är sista gången jag nånsin blir såhär sårad,jag hoppas han ångrar sig sen när han vet att jag är död för han var mitt allt,jag är ingenting utan honom älskar honom mer än någon annan och annat.Nu är jag ensam,bara jag och min ätstörning som existerar,ana lämnar mig aldrig hon är med mig till döden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar