onsdag 4 maj 2011

Godkväll

Dagen har varit så plågsam för mig,jag har haft ont i hela kroppen och spec magen,jag höll nästan på att svimma och har skakat så in i helvete.Fast nu mår jag sjukt bra,har fått i mig en ruta choklad så vilket det ändå jag inte spytt upp.Ligger i sängen och lyssnar musik och jag vette..jag är så sjukt sugen på att sminka mig fastän jag är helt sårig om ögonen.Jag får se hur det blir inatt men måste ta bort hela skiten nu och börja om.Men göra något noggrannare eller ah som inte e så slarvigt som allt annat jag gör.Btw tack för smink tipsen och fortsätt gärna komma med mer förslag så ska jag gå igenom det.Plus att jag sa ju jag skulle göra videoinlägg,men det gick inte med min kamera för datorn tog inte emot filerna så det suger.Men jag sparar som sagt ihop pengar till en ny och bättre kamera och har just nu 1000 kr,det kommer jag hinna i år att köpa;)menmen,nu ska jag kolla runt lite så bloggar imon.

3 kommentarer:

  1. sluta spy, du är fin som du e och smal!

    SvaraRadera
  2. kan du inte göra en ovanlig sminking alltså nåt som du inte testat på innan?:D

    SvaraRadera