söndag 8 maj 2011

Tråkig dag

Rubriken säger allt,TRÅKIG!jag gillar inte söndagar jag hatar dom,det är då jag blir så deppig och mår inte bra ett piss.Jag e ledsen ja,ja saknar en person och jag skulle kunna frossa i mig massa mat och det kommer jag göra.Och spy upp det sen eller ligga och tänka på massa dåliga tankar och bara må allmänt dåligt.Men jag är tidigt uppe idag och har sovit dåligt hela natten.Imon ska jag till bup,det gör inte tankarna roligare.Men ska inte göra detta inlägget till värsta depp skit,ne.Jag kollar på barnkanalen och har snuttis uppe hos mig,kanske sätter jag på en film och äter persiskt godis,jag måste frossa jag dör hehe.Och btw kollade igenom kommentarerna och fick en fråga om mina ögonbryn.Ja mina ögonbryn e så höga fast vilket jag egentligen inte tycker men jag fyller i dom starkare bara för dom kan bara se målade ut ibland:)


7 kommentarer: